SMARTWATCHER PAIKANTAVA ÄLY- JA TURVAKELLO

Sveitsiläinen Smartwatcher on kehittänyt paikantavan ja itsenäisesti toimivan 3G-turvakellon. Kellon hälytykset ohjataan lähiomaisen tai auttajan älypuhelimen iOS- tai Android-sovellukseen.
Laite soveltuu turva-alan henkilöstölle, vanhuksille, yksin työskenteleville kuten metsureille ja eläinlääkäreille, metsästäjille, kuntoutuspotilaille sekä henkilöille, joilla on terveysongelmia.
Kellomalleja on kolme: Essence, Motion ja Sense. Laitteiden käyttöliittymä ja hälytyksen tekeminen ja vastaanottaminen toimivat kaikilla laitteilla samalla tavalla. Katso alla oleva vertailutaulukko ja tutustu kellomalleihin tarkemmin.
 
ios.png
android1.png
ESSENCE-black-frontal_v2_350.png
sense_white-v2.jpg
motion-smartwatcher-front-1.png
ESSENCE black
ESSENCE black
ESSENCE white
ESSENCE white
 
*Kuukausimaksut:
Palvelutilaus vaihtoehto A: 19.00 € / kk. Hälytykset ohjataan lähiomisille
Kuukausimaksu sisältää: Smartwatcher-palvelinvuokran (hälytykset lähiomaisten älypuhelimiin, paikannuspalvelun, hälytyslokin, laite- ja käyttäjähallinnan sekä älypuhelinsovelluksen käyttöoikeuden) + Tele2:n SIM-kortin joka käyttää aina sen matkapuhelinoperaattorin verkkoa millä on paras kuuluvuus. Matkapuhelinliittymä  toimii kaikissa EU-maissa ilman lisämaksuja.
Palvelutilaus vaihtoehto B: 35.00 € / kk. Hälytykset ohjataan vartiointiliikkeen 24h-palvelukeskukseen (Tulossa syksyllä 2021)

Kuukausimaksu sisältää: Smartwatcher-palvelinvuokran (hälytykset vartiointiliikkeen palvelukeskukseen, paikannuspalvelun, hälytyslokin, laite- ja käyttäjähallinnan, älypuhelinsovelluksen käyttöoikeuden) + Tele2:n SIM-kortin joka käyttää aina sen matkapuhelinoperaattorin verkkoa millä on paras kuuluvuus. Matkapuhelinliittymä  toimii kaikissa EU-maissa ilman lisämaksuja.
Edellisten lisäksi hälytykset ohjataan vartiointiliikkeen 24h-palvelukeskukseen. Hälytyskeskuspäivystäjä (hoivavartija) tekee hälytystarpeen arvioinnin ja toimii toimenpidekortissa sovitulla tavalla. Palvelu sisältää:
- Hälytysten vastaanottamisen (palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti)
- Tarvittavien toimenpiteiden käynnistämisen ja pyyntöjen ohjaamisen oikealle palveluntuottajalle tai auttavalle taholle:
         - Hälyttää paikalle poliisiyksikön, ambulanssin tai palokunnan ja/tai:
         - Ottaa yhteyttä kotihoitoon, lääkäriin, työnantajaan tai lähiomaisiin sovitussa järjestyksessä
         - Toimenpiteiden vasteajan seurannan


Kysy lisää soittamalla meille tai täyttämällä yhteystietolomakkeemme ja olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.